Monday, October 25, 2010

Ändrade planer!

Det var tänkt att vi skulle åka upp till Whistler idag, men vi skjuter upp det till imorgon för att jag har möte i Peak-affären här nere i Vancouver ikväll. Då kändes det lite onödigt att åka upp dit och sedan åka ner med de andra senare i eftermiddag...

Nu har det riktiga Vancouver-vädret äntrat staden, regnregnregn! Men det gör inte så mycket, fullkomligt älskar att vara här ändå! Förutom igår förmiddag, då längtade jag lite efter min familj, det regnade och jag var trött..

Beckisen sover fortfarande, jag är hungrig så jag tänkte gå upp och koka mig lite havregrynsgröt som vi förövrigt äter helt naturell, UTAN mjölk. Billigt ska det vara. Sen har jag fått lov att tvätta nere i tvättstugan, tänkte utnyttja detta så att jag kan få lite rena kläder. Kläder är inget jag har gått om.. Det fanns liksom ingen plats, termobyxor, underställ och fleecetröjor tog upp all plats...

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment