Tuesday, October 12, 2010

Vi är redo, eller?!

Hej flickor och pojkar, damen und herren!

Här kommer den som vill kunna följa mitt nästa äventyr, ett äventyr som än en gång går till Canada. Redan om EN vecka bär det av, tisdagen den 19 oktober lyfter planet mot Vancouver. Det känns konstigt, ganska ofattbart att jag ska tillbaka, ganska ofattbart är det också att jag kommer att ha både Rebecka och Karin med mig. Två fantastiskt fina vänner jag fick i Vancouver under mitt förra äventyr.                                                                  

Den här gången ska vi inte spendera vår tid i världens bästa stad, istället ska vi spendera den i världens bästa Whistler. En världens finaste highway norr om Vancouver. Mycket världens finaste var det här, men det är faktiskt sant och det ska bli förbaskat skoj att få komma tillbaka!
Ni är hjärtligt välkomna att följa med mig på min resa, jag lovar att berätta allt!
There's more to explore, never stop exploring.
/Sofia

No comments:

Post a Comment