Sunday, October 24, 2010

Hejsan hoppsan!

Här kommer en liten update. I fredags åkte jag hem till Mark, Michele, Sascha och Lola samt deras nya hus. Vilket hus! Kändes som rena rama lyxhotellet!
Det var underbart att träffa dem igen, barnen klängde på mig från det att jag kom till det att jag åkte dagen efter. Vi lagade min favoriträtt, shrimp parmesan och mös framför brasan. I går var vi och kikade på Saschas fotbollsmatch, där träffade jag en drös med föräldrar från skolan.

När vi stod vid sidan av planen tillsammans med Sascha som var avbytare utbrast Lola, FAMILYHUG!! Det kändes mysigt, jag är en i familjen, fantastiskt!

På kvällen igår var vi ute på vårt favorithak, The Cambie. Rebecka och jag stod i kön för att köpa öl, Beckisen viskade att han framför såg svensk ut, det kunde jag hålla med om så vi frågade! Och det stämde, det visade sig vara en trevlig prick! Han pluggade på Vancouver filmschool till manusförfattare.

Idag ÖSER regnet ner. Vi ska packa ihop våra väskor lite, handla torrvaror och förbereda inför färden till WHISTLER!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment