Thursday, October 14, 2010

Four more days to go!

Nu är det nära rysligt nära. Det konstiga är att man inte riktigt kan förstå, huvudet fattar inte att man faktiskt ska åka. Men det kommer väl, förhoppningsvis när vi boardar planet.

Annars tror jag att jag har allt under kontroll. Inte det minsta färdigpackad, allt är som vanligt med andra ord. Känner jag mig själv rätt börjar jag packa på måndag men är klar i tid ändå. Vet inte riktigt hur jag bär mig åt varje gång jag ska ut och fara, packningen påbörjas i sista minuten men jag lyckas ändå alltid vara klar när bilen går mot flygplatsen. Nåväl, det allra viktigaste har jag faktiskt redan packat ner, båda par skidorna ligger så fint i fodralet och bara skriker efter att få användas!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment