Tuesday, January 18, 2011

Bättre sent än aldrig..

Nu har jag lite för lite tid till övers vilket resulterar i att jag inte riktigt hinner uppdatera den här helt fantastiska bloggen!

Idag har jag varit helt ledig, likså imorgon. Jag klev upp tidigttidigt och mötte upp två svenska killar i villagen som jag spenderade dagen tillsammans med uppe på berget. Skidåkningen var inte nämnvärt bra idag förutom när vi hittade lite orörd snö. Då blev skidåkning helt plötsligt så mycket bättre!

Efter skidåkningen gick jag och pratade lite med min stora kärlek Karin haha vi är som ett gift gammalt par, åker buss ihop till jobbet, äter middag ihop, åker skidor ihop, handlar ihop, sover på en meters avstånd från varandra... När hon kom hem stod middagen serverad på bordet, pasta carbonara stod på menyn idag! Lyxmat!!

Ikväll ska vi på 80s night på Tommy Africas, varenda måndag är det 80s night, kul faktiskt! Karin och jag har även varit och tittat på två olika nya boenden, ett hus tillsammans med sju skottar, en irländare och en aussie. Supermysigt hus och vi får ett EGET rum! Förresten, jag har inte uppdaterat er om att det flyttat in två nya tjejer här från England, så olika oss man bara kan bli! Den enda de gjort sedan de kom hit i fredags är att titta på tv och ligga i sina sängar och läsa. Inget illa med det, men vi är väldigt olika... Rebecka åkte ju hem och Amanda hittade ett rum tillsammans med sin kompis. Vi alla har fått nog, landlorden är bara för mycket!

Den som lever får se hur det blir, allt löser sig ju tillslut iallafall!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment