Friday, January 28, 2011

Lovely lovely DRIFTER WAY!

Tusan vad jag trivs bra i det här huset!! Älskar att bo här verkligen, allt är toppen. Jag frågade Karin igår vad vi gjort för att förtjäna det här, vi måste vara himla bra människor. Något bra måste vi gjort iallafall, kanske är det alla gånger jag tackat busschauffören för skjutsen eller alla gånger jag önskat honom en trevlig dag?

Igår var det alltså Australia day. Jag började jobba 11.30 och när jag gick av bussen och gick förbi Longhorn som är en stoooor uteservering var det helt fullpackat av aussies. Watson som började klockan nio sa att det redan då var lång kö för att komma in. Helt sjukt! Under hela dagen hörde man fulla australiensare utanför butiken, Aussie, aussie, aussie, oi, oi, oi sjöng dom.
Efter att jag slutat jobba åkte jag hem och mötte upp Karin, Tom och Emanuel, vi gick sedan vidare till ett houseparty här i Alpine. Det var trevligt sålänge det varade, rätt som det var stod polisen utanför dörren och tyckte att det var dags för alla att gå hem...

Ikväll efter jobbet har jag bara legat i soffan med Karin, Ross och Tom. Vi såg Oliwer Twist eller de tittar fortfarande men jag är trött så jag ska sova nu.. Imorgon är sista dagen på min helvetesvecka, sedan är jag ledig tre dagar. Vår manager är ju som sagt inte här nu så vi har fått jobba desto mer..

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment