Thursday, January 13, 2011

Let it snow.

Hallå där köp blåbär!

Det har snöat som attan här det senaste dygnet, riktigt härligt! Just nu är det lite rörigt här, vår landlord är lite av ett freak och vi försöker hitta nytt boende.. Allt löser sig tillslut men medan det är rörigt känns allt så himla jobbigt! Det som inte dödar, härdar!

Idag var det sista dagen som jag satt barnvakt åt familjen från Panama, de åker tillbaka imorgon. Karin och jag har ju suttit för samma familj, en fantastiskt trevlig familj! Vi fick varsitt presentkort på Lululemon, en affär med träningskläder, av mamman för att hon uppskattade att vi hjälpt till så mycket. Det stod inte hur mycket det var så vi gick till affären för att undersöka detta, det visade sig att vi fick 100 dollar VAR! Inte precis vad vi räknat med, med tanke på att de har tipat varenda gång vi jobbat. Då belv vi lyckliga må jag säga!!

Imorgonbitti ska jag möta upp alla mina arbetskollegor, suprisen går av stapeln imorgon. Vi har bara blivit tillsagda att klä oss i skidkläder och ta med skidutrsutning för att vi ska upp på berget. Jag är supernyfiken!!! Det ska ta nästan hela dagen och vi som skulle jobbat imorgon får betalt även om vi inte jobbar, galet bra!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment