Wednesday, January 19, 2011

Happyhappy birthday världens bästa farfar!

Idag skulle min farfar fyllt 80 år, en dag värd att fira. För att fira har jag åkt skidor i solskenet och lagat köttbullar till middag, något han tyckte om. På sin födelsedag ska man ju få välja, det är ju din dag. Jag är helt säker på att han hade valt de där köttbullarna jag lagade och säkert hade han valt att sitta ute i vintersolen och njuta också, min lilla farfar. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att han inte finns, kanske är det för att han fortfarande finns så nära, i himlen!


Höj nu glaset för min farfar! Han älskade att skåla och hålla tal vid kalas och tillställningar, det kommer jag alltid att minnas. Skål och GRATTIS till världens bästa farfar!!!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment