Sunday, January 9, 2011

Update!

Hej och hå,

Nu har det änna varit dålig glöd i tangentbordet! Jag har haft lite väl mycket att göra de senaste dagarna så jag har inte riktigt hunnit med.. I onsdags skulle Rebecka testa att åka skidor igen efter sin lilla knäskada som skedde på juldagen. Det hela ledde till att hon skadade även andra knät så hon har nätt och jämt kunnat ta sig fram de senaste dagarna.

Det har snöat tokmycket också, underbart!! Igårkväll var vi på houseparty i Creekside, killarna som hade det hade slagit på stort. De hade köpt en hel tunna med öl, hela 50 liter!! Det blev en mycket lyckad kväll, vi var hemma halv fem, sov några timmar och gick sedan upp för att äta brunch. Rebecka åkte nämligen ner till Vancouver idag där hon ska spendera några dagar innan hon åker hem för att börja plugga. När vi vinkat av henne vid bussen kände jag mig alldeles tom! Karin, jag och Rebecka är som en liten familj, nu har en familjemedlem försvunnit. Det känns jättekonstigt! När jag kom till jobbet tröstade Ben och Watson mig med att jag fortfarande hade Peak-familjen, världens bästa familj! Jag har verkligen världens bästa arbetskompisar, trivs som fisken i ica hjertbergs fiskdisk!

Imorgon ska jag upp och åka skidor innan jag börjar jobba, jag börjar nämligen inte förrän tre imorgon. Efter jobbet får vi se vart det bär av, kanske blir det en hederlig locals night. Den som lever får se!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment