Tuesday, January 4, 2011

It's a beautiful day!!

Vilken helt underbar dag det har varit idag. Grädden på moset hade varit ett dump med nysnö men man kan inte få allt. Jag låter bilderna tala för sig själva...


Ja, det där är min vardag, världens bästa vardag! Varenda dag, även om jag jobbar, känns som semester! Jag tröttnar aldrig!

Efter en dags fantastiskt fin åkning mötte vi upp Rebecka i villagen för lite afterski. När vi kom hem pkte Karin och jag och storhandlade vilket tog över en timma. Det tar tid att leta rätt på de allra billigaste produkterna och med tanke på att jag inte hade handlat på två veckor behövde jag en hel del varor så att säga... Resultatet blev iallafall kalas och nu har jag lagat middag för några dagar framöver. Alla tiders!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment