Tuesday, February 22, 2011

Gräsliga kläder och sömniga ögon.

Hallå!

Idag har vi fått nya kläder att jobba i eftersom springkollektionen har kommit. Jag kan säga så mycket som att damernas kollektion är GRÄSLIG! Synd eftersom vi får kläder för flera tudentals kronor.. Killarnas däremot är mer än helt okej! Inte rättvist alls.

Igår efter jobbet förfestade peakfamiljen tillsammans i butiken innan vi gick ut. Sedan bar det först av till the village men vi gick ganska snabbt vidare till locals night på Longhorn. Där är det alltid galet lång kö för att komma in. Jag lyckades hitta en secretentrance, där smög jag in och slapp stå i kö. Då var jag lagom nöjd!

Fy bubblan vad trött jag är! Det är dags att sova, imorgon väntar återigen skidåkning innan jobbet. Lite ny snö har vi fått under eftermiddagen också, JIPPI!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment