Saturday, February 19, 2011

I'M IN LOVE!!!!!!!!!!!!!!

Yes, i'm in love, with a pair of skis.... Skidorna jag fick låna var helt magiska, helt sagolikt var det att åka på dem! Mina andra skidor är 98mm i midjan medan dessa var 110mm, kan det verkligen göra någon skillnad tänkte jag, men det gjorde det! Kanske var det också för att dessa är formade på ett annat sätt, det är ju mera en ren powderski, helt galet bra var de iallafall!!! Ytterligare 25 cm snö inatt och den är superlight vilket gör att skidåkningen blir som att sväva på ett moln.

Här är de helt fantastiska skidorna!
Kolla in Marias skidor som hon lånade till sig, 125 mm i midjan, sick!
Vi älskar när det snöar mer än 200 cm på en vecka!!!

Här kommer några få bilder från i onsdags då vi hade en liten familydinner tillsammans med Ross kompisar och Jonnys familj.
Vi flyttade in matbordet i vardagsrummet..

Imorgon ska jag faktiskt vila mina benhinnor, jag har inte varit så snäll mot dem den senaste veckan... Börjar jobba två så innan dess får jag försöka hålla mig i skinnet och inte ge mig upp på berget. Min manager hotade med att byta mina eftermiddagsskift mot morgonskift dagarna framöver så att jag verkligen inte ska kunna åka om jag inte vilar några dagar.Vila får det bli... Men de senaste dagarna har man varit tvungen att ge sig upp, såhär stora dump med snö får man inte varje vecka....!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment