Friday, February 4, 2011

Tema LÅNGKALSONG!

Hallå där!

Idag har jag jobbat hela dagen, slutade nio och åkte hem och lagade köttfärsås så att jag har något att äta de kommande dagarna. Efter det blev jag helt städtagen, vet inte vad som flög i mig men nu är det rent och fint i köket. Fingrarna bara skrek efter att få städa! Jag vet, jag är knäpp ibland!

Igår åkte jag skidor innan jobbet och efter jobbet när jag kom hem sa killarna att vi skulle på houseparty och temat för kvällen var långkalsonger på! Allihop slängde på sig underställ och sedan traskade vi iväg. När vi kom fram insåg vi att vi var sågott som ensamma om att ha underställ på oss... Jag har heller aldrig i mitt liv varit på en fest med så mycket killar! Visst, det är cirka 80% killar här i Whistler men jag har aldrig sett på maken till så mycket killar på en och samma fest förut. Det var Karin, jag, tre tjejer till och kanske 40 killar. Renarama drömmen...!


There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment