Thursday, February 24, 2011

It's so freaking cold!!!

Det är sååå kallt här! Men tur att jag numera är ett proffs på allt som rör base- och middlelayer.. Det enda jag frös om vad tårarna och näsan.. Chris tog med mig på vad han tyckte var en awesome treerun, den var inte så lång och inte träden skulle inte alls stå så tätt. Tjena, vi åkte lite fel och det tog oss en timma att komma ut igen och under den timman svor jag både en och två gånger. Väl ute var jag ganska nöjd med mig själv och tackade för att han stod ut med en trött och inte allt för glad tjej under förgående timma..

När jag kom hem var jag i riktigt cleaningmood och städade hela undervåningen. Ibland är det så skönt att städa, man ser liksom hur rent och fint det blir. Duschade och lagade sedan köttbullmiddag som jag, Karin och Chris avnjöt. Efter middagen satt vi och klippte kollage, drack te, lyssnade på musik och åt kladdkaka som vi bakade under tiden. Det blev en supermysig kväll!!!

Imorgon fyller Sofia år, det blir först skidåkning, får se hur länge vi står ut i kylan. Imorgon ska det bli ännu kallare, puh... På kvällen ska vi till en mongolisk restaurang och efteråt blir det säkerligen lite kalas!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment