Thursday, April 14, 2011

Oh yeeees!

Det var iallafall 10 centimeter nysnö idag uppe på berget vilket givetvis var fantastiskt skoj!! Jag kom precis på när jag började skriva blogginlägget att det enda jag skriver om är just, PUDER! Man blir lite besatt, känslan av att åka puder, är vad iallafall jag tror, precis som att flytta fram på ett moln uppe i himlen. Och hur många gånger har man inte tittat upp mot himlen och tänkt att där, precis där på det där stora fluffiga molnet skulle jag vilja vara! Det brukar jag tänka, med ett leende på läpparna tittar jag upp och tänker på hur fint och bra farfar och alla andra har det där uppe i himlen.

Mustaschen är mossa som växer från trädgrenarna i skogen där vi flyger fram på våra skidor, piffigt va!?!?

Efter den finfina skidåkningen skidade vi ner till byn för aprés i några timmar, sedan skjutsade Jeff hem oss och på vägen hämtade vi upp sushi som smakade himla bra!! Nu sitter jag och febrilt letar efter något att plugga, jag får faktiskt lite panik över det här.. Kan det inte bara poffa upp något, inte skidåkning eller att resa utan något riktigt, i mitt huvud som säger att, det här vill jag plugga!! Det är sannerligen inte helt lätt det där.. Well, jag har två dagar till på mig.

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment