Tuesday, April 5, 2011

What's real springskiing like..?

Springskiing ja, inte betyder väl det massa nysnö iallafall?! Men satan i gatan vad lyckligt lottade vi är här i landet på andra sidan den stora pölen!! Inatt hade det snöat ca 10 cm och uppe på berget var det riktig "powderypowpowsnow" som jag så fint förklarade den. Helt galet att få åka puderpuder i April, bättre kan man inte ha det!

Idag blev det några kortkorta hikar för att få helt orörd snö och några fantastiskt roliga åk inne i skogen. Vi mötte sedan upp en kille vid namn Jeff och han fick mig att tappa hakan. Har aldrig sett på maken, jag var impad av droppen han gjorde, dom var inte att leka med!

Nu ska jag ta mig en kort powernap, duscha lite snabbt, göra köttbullar och sedan kasta mig iväg till Creekside. Ikväll är det måndag och vi ska på 80s night, ikväll tänkte vi dressa upp också..

Inatt kommer det mera snö så det blir upp tidigt imorgon!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment