Tuesday, March 1, 2011

Snowsnowsnow, welcome back!!!

Förra veckan var det ju som jag nämde helt galet kallt, men igår drog en ny snöstorm in! Lyckalyckalycka!!!
Igår di´rekt efter jobbet var det Locals night på Longhorn som gällde. Väl hemma möttes vi av våra housemates och några kompisar de bjudit in på efterfest.. De bestämde sig för att ta på sig skidorna och öva sina backflips på garageuppfarten där de tidigare hade byggt ett hopp. Kanske inte den bästa idén genom tiderna efter utekväll...

Imorses vaknade jag fem minuter innan den bussen som jag skulle ta gick, kastade på mig understället, slängde ner arbetskläderna i väskan och sprang ut till bussen. Tur att busstoppen är ordagrant på vår garageuppfart!!! Och tack och lov för att vi kan snika in och duscha på Hiltons för mitt hår var FETT efter skidåkningen och jag tror inte att någon hade velat köpa en jacka av mig om jag inte fått duscha... Nåväl, jag mötte upp Maria och åkte några grymt bra åk innan jobbet. Att snö kan göra en så lycklig, fantastiskt!!

Imorgonbitti väntar fresh tracks innan jobbet, 6.20 avgår bussen och snön bara dumpar ner utanför fönstret. Känner på mig att det kommer att bli BRA!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment