Sunday, March 6, 2011

Satan i gatan.

Usch usch vad mina benhinnor gör ont!! Dock får jag skylla mig själv, man behöver inte åka skidor sju dagar i rad när man redan har problem med dem.. Men så har det ju varit fantastisk snö den här veckan. Idag fick jag iallafall ge mig efter två åk, jag kunde inte stå ut längre..

Jag åkte hem, bytte om och åkte till Fairmont där Mark, Michele, Sascha och Lola var. Vi badade bubbelpool ute i snön, lekte i poolen och åt sedan middag. Supermysigt verkligen. Älskar den familjen, allt känns precis som när jag bodde där. Jag älskar också hur Mark resonerar kring min framtid, eller ja, kring university.. Jag vet ju inte vad jag vill plugga, knappt inte ens en aning om jag ska vara helt ärlig. Han är väldigt mycket för att man ska älska det man gör, göra något man brinner för vilket leder till att man blir en lycklig människa. Man lever ju bara en gång och varför ska man då ödsla tre år av sitt liv på något man inte är helt säker på om man vill syssla med? Som Mark sa, det är nu du är på topp, det är nu du ska göra sådana här saker. Jag gillar idén men samtidigt blir jag så stressad på något sätt..


Imorgon och måndag jobbar jag 11-9 vilket är kanon, då kan jag inte ens fundera över om jag ska åka skidor vilket betyder att mina stackars benhinnor får vila.

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment