Thursday, March 10, 2011

Splitshift....

Nu är jag hemma på en fyra timmars "rast".. Ikväll börjar nämligen vår sale med en VIP-night och alla måste jobba ikväll så Elisa och jag fick ett splitshift. Morgonen var dock inte alltför påfrestande, vi inhandlade mingelmat och dricka inför kvällen..

Igår var jag uppe och åkte skidor, när jag kom in i storagerummet såg jag att där stod fyra par av nästa års Rossignol-skidor redo att lånas. Lycklig överraskning, jag tog de jag testade förra gången, ställde in bindningarna och traskade med glädjeskutt iväg till gondolen. Snön hade bara vräkt ner hela morgonen, bussarna var sena... Så skidorna blev en glad överraskning! Och de var lika super som förra gången, helt underbara!!!

Efter skidåkningen mötte jag upp Watson och Daniel för apres-ski, trevlig eftermiddag...

Tisdag nästa vecka ska jag åka ner till Vancouver, Lola ska ha födelsedagskalas på onsdag! Känns jättekonstigt att jag inte varit ifrån Whistler sedan slutet av Oktober, det är verkligen på tiden att jag tar en tripp ner till världens bästa stad!! Det ska bli mysigt, jag stannar till torsdagmorgon, därefter är det dags för jobb igen..

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment