Thursday, March 24, 2011

HAPPY SPRING!

Idag har det varit helt sagolikt vackert väder, man kunde riktigt andas vår! Innan jobbet åkte jag skidor i två timmar och därefter spenderades tio timmar inne i butiken. Nu är jag ledig de två kommande dagarna vilket ska bli riktigt skönt, jag menar jag har ju jobbat hela TRE dagar i sträck, inte konstigt att jag är helt slut... Skämt å sido, men här känns det fruktansvärt jobbigt att behöva arbeta, det känns ju som att man är på semester och vem vill jobba på sin semester egentligen?? Tur att jag jobbar med galet bra människor det gör så mycket roligare att jobba!!

Imorgon står................ yes, helt rätt, skidåkning på schemat, HELA dagen! Följt av aprés och sedan ska vi smita in och bubbla bubbelpool på hotell. Det blir en lyxdag helt enkelt!!

Avslutar med några bilder som jag kom över från Karins dator..

Felbedömning...
Grön öl på St Patricks day!

There's more to explore,
Sofia



No comments:

Post a Comment