Wednesday, March 9, 2011

Lyxlirare till skibums...

Halv tre mötte jag upp Karin och Sofia i villagen för att åka bort till Fairmont. Vi hade himla tur, precis när vi kom drog en gubbe upp sitt nyckelkort för att gå in i spaavdelningen och vi hakade på. Bytte om till våra bikinisar, tog en ny fräsh handduk och gick ut till bubbelpoolerna.Supermysigt att sitta där när det är lite halvkallt och snön faller ner från himlen. Lyxigt värre alltså, inte alla säsongare som kommit på den grymma idén att snika in på Fairmont inte! Livet här är som en enda lång skidsemester...

Inside information!! Robert Pattinson bor tydligen på Fairmont just nu fick jag reda på alldeles nyss, så vi kanske blir tvungna att gå dit imorgon igen...

Här spenderade vi vår tisdagseftermiddag, lyxtisdag!

När jag kom till Peakstoren för att hämta upp lite saker jag glömt frågade min manager med ett skratt om inte hilton räckte för mig.. Vi går nämligen till Hilton och duschar innan vi börjar jobba om vi åkt skidor innan.. Min ursäkt var att Hilton inte hade lika många utomhushottubs. Dessutom har de bodylotion, deodorant, schampoo, man ser skidbackarna.... you name it!

Ikväll har jag gjort potatisgratäng, fantastiskt god blev den! Visste inte riktigt att jag var kapabel till att göra potatisgratäng i den klassen.. Jag är helt säker på att pappa hade sagt att den var otroligt krämig och god!

80s night igår..

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment