Tuesday, March 8, 2011

Bubbelbad för trötta ben..

´Hejhejhallå!

Jag är ledig idag men det blir ingen skidåkning.. Har inte åkt sedan i lördags nu vilket är det längsta uppehållet för säsongen tror jag! Benhinnorna får vila en dag till. Istället ska Sofia och jag till Fairmont för att snika in till bubbelpoolerna. Lyxig mysdag blir det istället på hotell..

I söndags direkt efter jobbet gick jag till Longhorn för locals night tillsammans med tjejerna, några av våra housemates och deras kompisar, det var en av de bättre söndagarna. Galet skoj var det!!
Igår var det jobb igen, hemskt lugnt så vi roade oss med att trixa med golfbollar och golfklubba... Hard workwork..! Efter jobbet gick vi till Tommy Africa's för 80s night, älskar måndagar och 80s night! Men igår var jag lite trött så jag stannade inte ute alltför länge..

Igår kom min manager in med säkert sex svenska tidningar åt mig och Maria, han har svenskar på besök och bad dem köpa med svenskt godis och tidningar åt oss. Så snäll är han!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment