Sunday, March 13, 2011

Let it snoooooooooooooow!

Började jobba 12.30 idag så jag steg upp i god tid för att hinna åka skidor innan, 26 centimeter hade kommit över natten! Då blir man lycklig! Synd bara att det var lördag vilket innebär att halva Vancouver är uppe och åker skidor vilket i sin tur leder till att liftköerna blir toklånga! Vi åkte bland träden, flög fram och tjöt av lycka, en mycket bra förmiddag på skidorna trots att det var lite mycket människor.

Yeees, jag körde rätt in i en gran igår...

Idag har det varit riktigt busy på jobbet för en gång skull. Tiden gick fort och vips var det dags att åka hem!

Inatt ställer vi om klockan till sommartid, vilket innebär att jag egentligen ska befinna mig i villagen 7.15.. Men snöar det så gör det och vill man få något åkt innan jobbet får man lov att pallra sig upp i tid också.. Efter jobbet imorgon ska peakfamiljen förfesta i butiken och sedan blir det locals night på Longhorn. Busy schedule dom kommande dagarna.. Måndagmorgon är det skidåkning igen, följt av jobb och därefter 80s night, Tisdag är det på skidorna igen och på eftermiddagen åker jag ner till Vancouver. Puh, får sova på bussen ner..

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment