Saturday, March 12, 2011

POW POW DAY!

När jag kom upp på berget idag, tillsammans med min nya kärlek Rossignol S7, blev jag lyckligt överraskad av mer nysnö än förväntat! Vi har åkt puder bland träden hela dagen, fantastiskt roligt!!! Vi börjar bli riktigt bortskämda med nysnö nästan varje dag, när ska det sluta egentligen?? Jag klagar absolut inte, det får gärna fortsätta snöa till April!! Snowbasen just nu är 339 cm, myyycket snö! Och det väntas mer i veckan, lyckalycka!

Ikväll har vi haft vårt fredagsmys precis som alla andra fredagar, supermysigt! Vi handlar ihop, lagar god mat, kikar en, två eller tre filmer och äter efterrätt. Myshöjdpunkten på hela veckan. Idag var vi hemma hos oss, till middag blev det kycklingsallad, efterrätten bestod av vaniljglass, krossade digestivekex och varma hallon. Vi såg filmen The Uninvited, bra men läskig och lite osammanhängande handling kan man tycka. Efteråt kikade vi på vår allas favorit The Hangover.

Igår startade som sagt vår sale i butiken, vi  hade en liten tävling som gick ut på att gissa vad vi skulle sälja för kvällen till ära. Jag gissade på 8800 dollar och försäljningen för kvällen slutade på 8776 vilket innebar att jag vann en flaska Baileys, bra jobbat Sofia!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment