Saturday, November 13, 2010

Busybusy!

Goderafton!

Ikväll är jag trött, otrooooligt trött till och med. Igår kväll var vi ute och dansade, det var lajbans! Idag har jag jobbat hela dagen. Något som förgyllde min morgon var att jag påväg in till villagen såg ännu en BJÖRN! Jag älskar Whistler, jag fullkomligt älskar att det traskar runt björnar på gatorna här! Synd att de går i ide nu...

Jag ska förmodligen babysitta imorgonkväll. En familj från Vancouver som har en lägenhet här i Whistler har kontaktat mig och behöver hjälp. Två barn, fyra år och 6,5 månad, det blir en utmaning! Hoppas att de är rika och tippar bra haha! Ska träffa dem imorgon förmiddag för att gå igenom det jag behöver veta inför kvällen.

Nu ska jag snart hoppa till sängs, det har blivit lite för lite sömn de senaste nätterna.. Och jag behöver energi om jag ska ta hand om två små barn imorgon!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment