Friday, November 5, 2010

Ny på jobbet!

Hej hopp!

Idag var första dagen på jobbet, riktigt skoj! Jag var inte den enda nya, förutom jag var det en kille från Skottland och en tjej från Belgien. Vi gick igenom kollektionen, andra viktiga saker och fick byta outfits på fyra olika dockor. Sedan sa managern att vi var "tvungna" att välja ett par byxor, två toppar och en hoodie.. Inte säskilt svårt! När det kom till byxor fanns det bara två olika att välja på för tjejer, manchesterbyxor eller baggy-jeans. Inget jag brukar använda, min långa ben ser fruktansvärt konstiga ut i baggy-jeans, men det fick det bli iallafall. Sedan valde jag en lila hoodie, en klänning istället för topp och en skjorta. Heeeelt okej att börja första dagen med att få kläder för flera tusen kronor..
Efter sju timmar i butiken fick vi gå hem, lite lagom röriga i huvudet. Vi ska fortsätta imorgonbitti igen!

Ikväll har vi varit ute och druckit öl med våra grannar. De verkar trevliga, fyra killar, en tysk, två britter och en kines som dock inte var med..

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment