Thursday, November 18, 2010

Welcome dinner!

God eftermiddag!
Nu har vi varit ute en stund och njutit av snön. Jag bara ÄLSKAR snö, vinter är magiskt, sålänge det är snö vill säga.. När vi kom hem lagade vi till lite lunch, ris och bönor. En stående favorit från min sida, inte lika uppskattad av mina andra hälftar.

Igår kväll firades Karins födelsedag, vi lagade tacos och hade lite förfest tillsammans med de andra som bor i huset. Det finns två suiter, vi bor i den ena och i den andra bor två britter, en tysk och en korean, inne i huset bor det en canadensare, en fransman, en australiensare och två koreaner. Kvällen slutade sedan på en bar med kareoke varpå jag och Karin tvingades sjunga två gånger. Stackars resterande människor som infann sig i lokalen, det måste skurit sig något fruktansvärt i deras öron!

Det är ingen koblajja, bara mina bönor..


Alpine Meadows - våra hoods.

De har välkomstvecka den här veckan eftersom det bara ramlar in fler och fler säsongare. Ikväll är det welcome dinner, endast 5 dollar för en middag. Perfekt tänkte vi och slog till på en biljett!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment