Saturday, November 13, 2010

Supernanny!

Hejhej LÖRDAG!

Imorses tog jag bussen in till villagen och traskade sedan till Upper village för att träffa familjen vars barn, Fletcher och Piper, jag ska babysitta ikväll. De är från Vancouver men har en lägenhet häruppe som de åker till på helgerna. Verkar vara supermysiga, de skjutsade sedan hem mig och ikväll ska jag tillbaka vid 6 för att se efter barnen.

Snart tänkte vi ta en promenix till affären för att handla, jag ska nämligen laga köttfärssås och spaghetti imorgon. Min juice har tagit slut också, jag berättade ju att jag köpte en blodgrape för att jag inte är så förtjust i det och att den då skulle räcka längre. Den räckte i nio dagar, supert!

De har börjat pynta villagen inför jul, de har satt upp julkransar med röda rosetter. Så himla mysigt, jag riktigt längtar efter julen!

Bilden är ifrån förra julen men visst ser det mysigt ut?!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment