Sunday, November 7, 2010

Härliga helg!

Äntligen helg! Mja, varje dag är en helg, varje dag är en fest! Imorses tog vi det lugnt, jag skypade med lillasyster, visade henne vår lilla suite och mina nya kläder som jag fått på jobbet.

Sedan gick vi hem till Mike och gjorde frukost, bacon och ägg. Plötsligt fick jag sms om att Stefan, Peak Performance-snubben, ville träffa oss som jobbade i butiken. När jag blir stor vill jag också bli ansvarig för alla Peak Performance-affärer i hela världen. Eller åtminstone manager. Det vore ballt!

Nu lagar jag mat åt mina övriga familjemedlemar, det blir pasta och tomatsås med broccoli och svamp. Smarrigt!! Senare ikväll åker vi nog in till villagen och dansar lite.. Eller kikar film.
Vackra Vancouver!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment