Saturday, November 6, 2010

Pokerface.

Hej och hå, nu är jag trött efter två dagar på jobbet. Tokmånga nya intryck..! Men riktigt skoj är det. Idag har vi bytt kläder på fyra provdockor i skyltfönstret, han som har hand om alla Peak Performance affärer i hela världen kommer på besök imorgon och då måste det ju vara fint.. Han är förresten svensk, vilket i och försig kanske inte är så konstigt. Sedan fick vi prova alla jackor och byxor för att känna hur storlekarna är samt testa dem utomhus. Det kom in ett svenskt par i affären, plötsligt frågade tjejen om jag möjligtvis var svensk. Utan att jag ens gjort minsta lilla antydelse till att vara svensk, men jag klandrar henne inte, det var ju rätt.

Ikväll blev vi inbjudna till våra grannar på poker, tro det eller ej men jag hade pokerface nog att vinna första rundan som dock bara var en practise men kom tvåa under andra omgången vilket innebar att jag gick med vinst, dock bara fem dollar. Men det är ju mat för två dagar haha!

Ben min arbetskompis sa idag att de kanskekanskekanske öppnar berget för skidåkning nästa lördag!!! Så nu håller vi tummarna för nederbörd heeeeela veckan framöver! Det får regna hur mycket det vill här nere bara det snöar uppe på berget, thumbs up!

Mina roomisar.

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment