Friday, November 5, 2010

Oatmeal

Nu ska jag strax springa iväg till bussen och åka in till villagen, jag hade tänkt promenixa men regnet öser ner!! Har precis ätit upp min sedvanliga havregrynsgröt med enda tillbehör kanel.. Det har blivit havregrynsgröt både till frukost och middag de senaste dagarna, men det är bra man bkir så fruktansvärt mätt!

Igår när jag var och handlade unnade jag mig att köpa skinka och juice. Även om jag tycker att blodgrapejuice är galet äckligt bestämde jag mig för att köpa det. Jag resonerade som så att då räcker den mycket längre för att jag inte dricker så mycket varje gång. Jag menar vanlig apelsinjuice kan man ju dricka mängder av. Karin och Rebecka tyckte att det var lite korkat, jag tycker att det var ganska smart.

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment