Tuesday, November 16, 2010

Update

Hejhej hallå!

Söndagen var hemskt mysig. Vi gjorde egentligen ingenting, myste verkligen hela dagen bara. Sedan lagade jag köttfärssås till min lilla familj samt vår granne Mario. Fantastiskt gott var det med riktig mat!!
Efter middagen fick Karin och jag ett ryck, vi åkte in till villagen för att dansa loss med våra grannar, det blev en riktigt lyckad kväll!

Mindre kul var det att stiga upp klockan sex igårmorse. Jag skulle babysitta Anika så det var bara att pallra sig upp. Dagen sprang iväg trots att jag var dödstrött. Tur att ungen inte är mer än ett år, det krävs inte särskilt mycket för att få henne nöjd och belåten. Dessutom har hon två naps, en timma vardera aå jag la mig på golvet bredvid hennes säng och blundade några minuter. Idag har förresten två mammor hört av sig om barnvaktshjälp, tyvärr räcker ju inte riktigt tiden till, jag är ju faktiskt här för att så smånigom åka skidor också... På kvällen var jag ganska utslagen så det blev filmmys!

Idag är det Karins födelsedag!! Rebecka och jag gick upp tidigare för att grädda pannkakor, sedan väcktes hon till våra vackra stämmor. Det blir en supervecka, på fredag öppnar Whistlerberget!! Jag börjar jobba 10.45 men ska försöka hinna med några åk innan, känns lite som ett måste!


There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment