Wednesday, December 22, 2010

Back in the 80s.

Hallå där köp blåbär!

Nu är jag precis hemkommen från Mark, Michele, Sascha och Lola samt deras mammor. De hyr ett hus häruppe nu över jul. Satan i gatan vad jag tycker om dem!!! Barnen har hängt som ålar på mig hela kvällen, jag läste sagor och nattade dem. Precis som back in the days...  Det är så roligt att jag har dem, min andra familj och allt känns precis som förut! Helt underbart! Nästa vecka har jag lovat Lola en date, bara Lola och Sofia. Hon var otroligt frustrerad idag när hon var tvungen att dela mig med alla andra, "Don't talk to her, she's mine!!!".. Sascha och jag ska åka skidor ihop. Mysmysmys!
De bjöd lax, något som jag inte ätit på år och dar. Det är för dyrt haha! Till efterrätt fick vi julkakor som Micheles mamma bakat, gudomligt goda!

Igår kväll var det 80s night på Tommy Africas som gällde, något som inträffar varje måndag. Riktigt skoj!


There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment