Thursday, December 23, 2010

Walking in a winterwonderland!

Snön har bara dumpat ner HELA dagen, det var inte särskilt skoj att stå inne och jobba... Innan jobbet var jag tvungen att springa en massa ärenden. Jag kom på att idag var sista dagen jag hade tid att fixa allt innan jul, jag handlade mat jag behövde inför jul och hämtade mitt FJÄRDE paket på posten. Det är så himla mysigt att gå dit och få gå därifrån med ett paket!

Jag hittade något som liknade julskinka i affären, den köpte jag tre tjocka feta skivor av! Några apelsiner, gårdagens köttfärs till specialpris som jag tänkt använda till köttbullarna och potatis blev det också. Nu är jag redo för julen!

Ikväll har Rebecka, Chris och jag sett på The Polar Express för att försöka få lite christmasfeeling.. Den infinner sig inte riktigt som den brukar. Jag skulle inte tacka nej om någon frågade om jag ville åka hem en snabbis..

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment