Thursday, December 9, 2010

POWPOW!

Vilken fantastsikt fin morgon vi hade uppe på berget idag! Minst tjugo centimeter nysnö gjorde mig och Karin hellyckliga! Jag gjorde dessutom dagen till ära två riktigt snygga vurpor, ena gången när jag och Karin skulle droppa ner vid sidan av en creek, trodde jag skulle bryta armarna då jag försökte simma baklänges i snön. Mitt andra fall var om än roligare, jag fastnade i en rot fortsatte åka ner baklänges mellan träden, ramlade och tappade skidan. Karin skrattade så att hon höll på att dö!

I brist på bilder bjuder jag på en från helgen

Ikväll har jag avnjutit svenska köttbullar, potatismos och ärtor. Ganska nöjd med min middag faktiskt! Nu ska vi snart göra oss iordning lite för att ge oss in till villagen.
Det har snöat hela dagen uppe på berget så imorgon blir det definitivt finfin skidåkning igen!!!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment