Tuesday, December 7, 2010

En dag utan skidåkning..

Idag är första dagen sedan i måndags förra veckan som jag INTE ska åka skidor. Kände att jag behövde vila mina stackars ben åtminstone en dag. Senare idag ska jag jobba, vi har inventering.. Men vi blir bjudna på middag och gratis middag är ju aldrig fel!

Igår efter skidåkningen åkte Karin och jag i våra underställ för att storhandla. Jag gjorde återigen ett riktigt kap, fyra stora välmatade grisbitar för 24 svenska kronor! Nu har jag kött i frysen för några veckor framöver. Annars köpte jag inget nämnvärt, det var extrapris på tomater så det köpte jag mig några..

Idag om en månad går mitt arbetsvisum ut, papprena är inskickade så nu är det bara att hålla tummarna. Annars har jag en plan B, att stanna som turist och sitta barnvakt några gånger i veckan.. Wellwell, vi får se..

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment