Monday, December 6, 2010

In skischool.

Hejsan hoppsan!

De senaste dagarna har bestått av skidåkning från tidig morgon till sen eftermiddag, idag kom vi ner till villagen klockan fyra efter en dag fylld av galet rolig åkning. Chris som bor här i huset är skidlärare så han lovade att åka med oss idag och ge oss lite tips. Så idag har Karin, Rebecka och jag varit i skischool och fått individuella tips. Superbra!! Mitt mål är att åka skidor som en kung om några veckor!


Ikväll har Simon, vår något speciella landlord med grå hästvans, bjudit oss på öl eftersom hans plånbok som han tappade uppe på berget tidigare idag blev upphittad. De andra har gått iväg på houseparty men jag är så fruktanvärt trött så jag ska gå och lägga mig i mina nytvättade lakan. Det har varit mycket skidåkning de senaste dagarna och lite för mycket kalasande så jag ska ta igen mig inatt. Imorgon är det upp och åka igen som gäller! Jag lever som i en bubbla, skidåkning, jobba, kalas, skidåkning, skidåkning, skidåkning, jobba, kalas...

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment