Saturday, December 4, 2010

Jag är lycklig!

Tusan vilken dag! Jag är så lycklig att jag nästan spricker! Jag har idag haft den bästa dagen någonsin på skidor, jag skojar inte! Idag, den tredje December 2010, fick jag kläm på hur man åker puder på riktigt. Jag har kunnat åka innan, men idag svävade jag på snön! Visst, jag har kunnat åka innan men inte såhär, poffpoffpoff, det var HELT magiskt. Ingen big deal kanske ni tänker, men ni skulle känna känslan. Känslan av att sväva på moln, det finns ingen bättre känsla. Jag fullkomligt älskar att åka skidor!!



Idag har jag åkt skidor med en hel drös olika människor, startade dagen med Maria och Elisa och två av Marias kompisar, sedan tillkom Elisas housemates och Watson. En helt fantastisk dag, finner inga ord!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment