Thursday, December 16, 2010

Fullspäckad dag!

Hejsansvejsan!

Ännu en dag närmare jul.. För att få den där härliga julkänslan skulle jag vilja åka hem och julstöka lite, sådäe som mamma och jag alltid gör innan jul Vi älskar verkligen julen och hemma hos oss är det alltid sådär julmysigt! Idag efter jobbet stte jag nejlikor i en apelsin som jag hängt upp vid min säng. Nu luktar det jul iallafall.

Julskyltningen i affären blev klar igår och idag började vi servera pepparkakor, daim och GLÖGG till kunderna. Det var inte så många som nappade men Ben, Watson och Daniel vågade smaka, de tyckte att det var otroligt sött men helt okej om man inte drack för mycket vilket jag kan hålla med om.

Efter jobbet åkte jag till Creekside för att träffa familjen som Karin och jag ska babysitta för. De bodde visst inte i Vancouver, det var i grund och botten från Vancouver men bodde nu i Panama och har ett hus här i Whistler. Riktigt trevliga prickar, tre barn på tio, åtta och två år. På lördagkväll ska jag babysitta FEM barn, hujedamej! Men det fixar jag..!

There's more to explore,
Sofia

No comments:

Post a Comment